Valikko Sulje
WEB_Joy_15.12.2018_Carelia - Kuva- Jyri Keronen19
WEB_JOY_Kuva- Jyri Keronen - 8

Tule mukaan laulamaan!

Kuorossa laulaminen on monipuolinen musiikin täyttämä harrastus, joka antaa varmasti paljon! Joy-kuoro harjoittelee säännöllisesti maanantaisin AT100:ssa, ja konserttien lähestyessä myös keskiviikkoisin, jolloin pidetään myös stemmaharjoituksia. Kuoro järjestää myös laulupäiviä, jolloin kokoonnutaan treenaamaan ja pitämään hauskaa kuoron tarjoamissa puitteissa.

Kuoron pääsykokeet järjestetään pääsääntöisesti kaksi kertaa vuodessa: syyskuussa ja tammikuussa. Pääsykokeissa kannattaa varautua esittämään joku tuttu kappale ja valmistautua juttelemaan mukavia kuoronjohtajan kanssa. Kuoronjohtaja testauttaa myös äänialaasi sekä tekee muutamia musikaalisuusharjoituksia. Nuotinlukutaito ja aikaisempi kokemus kuorolaulusta on eduksi, mutta ei pakollista.

Koelauluihin liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä kuoronjohtajaan.

Alumnitoiminta

Kuoron alumnitoiminnasta vastaa Tiia Turunen.

Kannatusjäsenyys

Oletko kiinnostunut tukemaan kuoromme toimintaa? Liittymällä kannatusjäseneksemme pystyt vaikuttamaan siihen, että Joy-kuoro voi jatkaa korkeatasoista ja monipuolista toimintaansa tuoden ihmisille iloa ja musiikin riemua. Kannatusjäsenenä saat 2 lippua kuoron vuosittaisiin konsertteihin, puolivuosittaisen tervehdyksen kuorolta sähköpostiisi sekä alennetulla hinnalla kuoron oheistuotteita

Kannatusjäsenyys maksaa 60€/vuosi. Hintaan kuuluu 2 lippua kuoron omiin vuosittaisiin konsertteihin (kevät- ja joulukonsertti) valintasi mukaan joko yksi lippu molempiin konsertteihin tai 2 lippua toiseen konserttiin. Kannatusjäsenlippuihin kuuluu myös paikkavaraus konserttiin erinomaisilta paikoilta. Lisäksi saat kuorolta syksy- ja kevätkaudella tervehdyksen, jossa kerrotaan kuoron kuulumisia ja tulevia tapahtumia. Kannatusjäsenenä voit myös ostaa kuoron oheistuotteita, kuten CD-levyjä ja kangaskasseja, alennettuun hintaan.

Lippuvarauksia tehdessä ota yhteyttä kuoroon sähköpostitse.

fiSuomi